קורסים ב-CBT

אנחנו גאים להציג לכם מבחר קורסי העשרה מרתקים במסגרת לימודי המשך בחסות מערך לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה, שיועברו ע”י סגל מרצים מומחים בתחומם באופן פרונטאלי או מקוון.

הלימודים מיועדים לבוגרי התוכנית ולמטפלים בעלי רקע ב-CBT ומאופיינים בלימודי עומק של נושא או גישה טיפולית המאפשרת ללומדים אותה הכרות מעמיקה בתחום. השנה, לראשונה אנו משיקים מגוון קורסים מקוונים וזאת לאור הניסיון הרב שרכשנו בהוראת מקוונת בתקופת הקורונה. אנו בטוחים כי כל אחד ואחת יוכלו למצוא קורסים מעניינים רלוונטיים מתוך מבחר הקורסים המגוון.

ניתן לבחור קורסים ספציפיים או להצטרף ללימודי שנה ג’ בבית הספר לפסיכותרפיה התנהגותית קוגניטיבית שלנו.

אז מהי הבחירה שלך?

קורסים ב-cbt-הפרעות אכילה

טיפול CBT נמצא בשימוש בעיקר לסוגי הפרעות אכילה התקפיות (Bulimia nervosa ו- Binge Eating Disorder) והוא נחשב כיום לטיפול המוביל והמבוסס ביותר מחקרית.
מתחיל ב-18.2.24

קורסים ב-cbt - טיפול נרטיבי

בעקבות הארועים המחרידים שהתרחשו ב-7.10.23 ולאור המלחמה המתמשכת, נעמיק בקורס זה את ההבנה בהתמודדות הייחודית עם טראומת המלחמה והטרור, ובאופן ספציפי בהתמודדות של הילד/ה והנער/ה
מתחיל ב-4.3.24

קורסים ב-cbt - DBT

שיטת טיפול זו פותחה, במקורה, על-ידי Professor Marsha M. Linehan לטיפול בנשים הסובלות מהתנהגות אובדנית ושל פגיעה-עצמית על רקע הפרעת-אישיות גבולית.
מתחיל ב-31.3.24

קורסים ב-cbt-ACT ילדים

תרפיה מחויבות וקבלה היא אחת הגישות הסוחפות והפופלריות מתוך הדור השלישי ב- CBT. בקורס נעמיק במודל טיפולי עם ילדים הסובלים מחרדות.
מתחיל ב-2.6.24

הכשרת מטפלים לטיפול בטראומה - טיפול מבוסס ראיות

קורס זה מבוסס על 3 מודולים. ההכשרה נועדה לספק הבנה של התערבויות טיפוליות המתמקדות בטיפול בטראומה.
מתחיל ב-14.1.24

התערבויות טיפוליות מתקדמות בכאב והפרעות פסיכוסומטיות

קורס זה מורכב משתי יחידות הוראה העוסקות בטיפול בכאב כרוני ובטיפול בכאב והפרעות פסיכוסומטיות יועברו ע”י מטפלים מומחים ומובילים בתחומם.
מתחיל ב-14.1.24

קורסים ב-cbt-התמכרויות

קורס זה העוסק בהתכרויות בקרב בני נוער מורכב משתי יחידות הוראה שיועברו ע”י מטפלים מומחים ומובילים בתחומם.

קורסים ב-cbt-הפרעות קשב וריכוז

הפרעת קשב וריכוז הינה אחת מהפרעות הנפוצות ביותר, והיא הסיבה השכיחה ביותר בקרב הילדים המופנים לטיפול במרפאות לבריאות הנפש.

חמלה לעצמי וחמלה לאחר - ה״אני״ עצמי, אני משפחתי ואני מקצועי

בקורס זה נעסוק בחמלה ובמיינדפולנס כמו גם בנושא של תקשורת מטיבה כדי לפתח דרכי התמודדות יעילות ומטיבות לעצמנו במישור האישי והמקצועי.

להורדת ידיעון כלל קורסי ה-CBT

רוצה שניצור איתך קשר?