לימודי CBT תנאי קבלה

רוצה שניצור איתך קשר?

    cbeyeutz_header_new

    לימודי CBT תנאי קבלה

    דרך לימודי CBT, מטפלים ואנשי מקצוע מתחומים רבים יכולים לרכוש כלים חדשים ואפקטיביים שיאפשרו להם להתמודד בצורה יעילה יותר עם האתגרים איתם הם מתמודדים במהלך העבודה היום יומית שלהם.

    כמו ברוב סוגי הלימודים, גם במקרה הזה של לימודי CBT תנאי קבלה הם נושא חשוב שכל אחד ואחת ששוקלים את אותם לימודים צריכים להכיר.

    בשביל זה, החלטנו לדבר על ארבע מתוכניות הלימודים שלנו ולהסביר מה הם תנאי הקבלה שנדרשים בשביל ללמוד באותן התוכניות.

    לימודי CBT תנאי קבלה לעובדים סוציאליים

    מטפלים ומטפלות המתמחים בעבודה סוציאלית עומדים בפני אתגרים טיפוליים מורכבים בכל יום מחדש. לא פעם, עומדת בפניהם בעיה שדורשת טיפול מיידי ומהיר שיספק תוצאות ברורות בתוך זמן קצר.
    לכן, קורס CBT כמו קורס ה’סי.בי.עו”ס’ במכון פסגות בו לומדים כלים פרקטיים מאוד לטיפול בבעיות רבות בתוך זמן קצר, עשוי להיות בעל תועלת גבוהה מאוד לאלו העוסקים בעבודה סוציאלית.

    עבור עובדים סוציאליים הרוצים ללמוד לימודי CBT תנאי קבלה של תואר שני רלוונטי וניסיון טיפולי בתחום העבודה הסוציאלית.

    תנאי קבלה ללימודי CBT עבור מטפלים לאומנויות

    מכון פסגות מעביר את תכנית ה’סי.בי.טי.ארטס’ המותאמת במיוחד עבור הצרכים של מטפלים ומטפלות באמנות.
    השילוב בין השפה היצירתית שמגיעה מהטיפול באמנויות כמו פסיכודרמה, ציור, תיאטרון וכדומה, יחד עם הכלים הפרקטיים וממוקדי המטרה של גישת ה-CBT, מאפשרים טיפול אפקטיבי במגוון רחב של בעיות נפשיות ורגשיות, כמו חרדה ופוביות.

    כמטפלים ומטפלות באמנות שרוצים ללמוד לימודי CBT תנאי קבלה די סטנדרטיים שנועדו לשמור על רמה מקצועית רבה ומתן תמורה מקסימלית ללומדים – תעודה מוכרת בטיפול באמנויות וכן ניסיון טיפולי קודם.

    מה הם תנאי הקבלה לתכנית ‘שיא בייעוץ’?

    תכנית ה’שיא בייעוץ’ היא תכנית לימודי CBT המיועדת במיוחד עבור העוסקים בתחומים כמו ייעוץ חינוכי וחינוך מיוחד. התכנית מספקת סט כלים איכותי ואפקטיבי שמקורו בגישת ה-CBT, המאפשרים לטפל בילדים ונוער, בין אם מדובר במסגרת ציבורית כמו בית ספר ממלכתי סטנדרטי, ובין אם מדובר בייעוץ פרטי לחינוך ילדים בעלי צרכים מיוחדים.

    בתכנית, לומדים לטפל באופן ממוקד ויעיל במצבים מורכבים רבים כמו שימוש בסמים ואלכוהול, התמודדות לא טובה במצבי משבר, חוסר בסמכות הורית, חרדה חברתית ועוד.

    במסגרת תכנית ‘שיא ביעוץ’ הכוללת לימודי CBT תנאי קבלה של עיסוק במקצוע רלוונטי כמו ייעוץ חינוכי, עבודה בתחום הפסיכולוגיה, או עבודה במסגרות חינוכיות רגילות ומיוחדות.

    למה דווקא פסגות?

    במכון הטיפולי של פסגות, קיימות תוכניות לימודי CBT שמתאימות במיוחד עבורכם. התוכניות מתמקדות בהתמודדות עם האתגרים איתם אתם עומדים במסגרת העבודה שלכם יום יום ומטרתן לעזור לכם להרחיב את סט הכלים שלכם ובסופו של דבר, לעזור לכם להתפתח, להשתפר ולהפוך לטובים יותר בכל מה שאתם עושים.

    רוצה שניצור איתך קשר?