כשרוצים לממש פוטנציאל

מהו פוטנציאל אישי?

לפי תפישת מכון פסגות, הפוטנציאל האישי הוא למעשה רמת המסוגלות שלנו להגיע להישגים מקסימאליים בכל תחום שנבחר.

רמת הפוטנציאל האישי, כמו גם התחום בו הוא מתממש באופן מרבי, שונה מאדם לאדם. אדם יכול להיות בעל פוטנציאל גבוה להיות מדען, או פוטנציאל נמוך להיות צייר (או להיפך).  חשוב להבין ולהכיר בכך שלכולנו קיים פוטנציאל אישי בכל התחומים, אך ברמות שונות.

רוצה שניצור איתך קשר?

    אנו מזמינים אתכם לשמוע את ד”ר ניר עישר, מטפל ומרצה במכון פסגות, מסביר לנו על הגורמים המובילים אותנו לא לממש את הפוטנציאל שלנו:

    מהן הסיבות לכך שהפוטנציאל שלנו איננו ממומש?

    הנטייה הטבעית של כולנו היא לשפר את עצמנו ואת סביבתנו ולהגיע למימוש הישגים. מידת מימוש הפוטנציאל האישי שלנו בתחום מסוים, כזה או אחר, תלויה בדבר אחד בלבד: מידת התרגול והאימון שלנו בתחום זה. ככל שנתרגל יותר, כך נשתפר ונשיג יותר באותו התחום. לסיכום, חוסר מימוש פוטנציאל אישי בתחום מסוים נובע ישירות מחוסר אימון ותרגול מיומנויות באותו התחום.

    מה יכול לעזור לנו לגלות לעומק יותר את מהותנו האמיתית ואת הפוטנציאל הטמון אי שם בפנים?

    Freeli פרילי – משחק חשיבה מגניב שמתאים לכולם שמטרתו להעניק לנו כלים להעצמת התקשורת האישית והבין־אישית, ולהגביר לנו את המודעות.

    מהן הסכנות הנשקפות לי במקרה של חוסר מימוש פוטנציאל אישי?

    אם אתם אדישים לפוטנציאל האישי שלכם, או שאינכם מודע למידתו, הנכם מפספסים תחומים בהם יכולתם לעסוק, ליהנות ולהצליח. הבינו כי על מנת להכיר את מידת הפוטנציאל האישי שלכם בתחום מסוים ולממש אותו, עליכם להתאמן ולהתעמק בתחום. אם אינכם עושים זאת, הרי שמלכתחילה אתם “נמנעים”. לעיתים אם אינכם יודעים אם אתם מממשים את הפוטנציאל האישי שלכם, חוסר הידיעה וחוסר היוזמה עלולים לגרום לכם בעתיד לתחושות מתסכלות של פספוס והחמצה מתמדת.

    מתי עליכם לפנות לעזרה מקצועית?

    • האם אתם מרגישים תחושות החמצה ופספוס לגבי מיקומכם או הישגיכם בחיים ברמה האישית או המקצועית?
    • האם מחשבות אודות עשייה מחליפות אצלכם את העשייה עצמה?
    • האם עקב חרדה מפני כישלון או תחושה אישית קשה שלאחרים יש פוטנציאל רב יותר מאשר לכם, אתם נמנעים מלבדוק עד כמה תוכלו להצליח?

    במידה ועניתם “כן” על אחת השאלות, אנו כאן בשבילכם!

    ניתן להתקשר למוקד הטלפוני המקצועי של מכון פסגות בטלפון: 03-5288171

    רוצה שניצור איתך קשר?