טיפול בפגיעה עצמית – סדנה ללימוד ותרגול פרוטוקול מבוסס DBT ו-CBT

תאריך פתיחת קורס: 23.03.25 | קורס מקוון

על טיפול בפגיעה עצמית – סדנה ללימוד ותרגול פרוטוקול מבוסס DBT ו-CBT

ההשתלמות תעסוק בפרוטוקול ההתערבות מתוך הגישות המומלצות על ידי ארגוני בריאות המובילים בעולם (העולמי- WHO, ארה”ב NIMH, בריטניה NHS) לטיפול בפגיעות עצמיות. הפרוטוקול שיילמד עוסק ב: התחלת תהליך טיפולי עם אנשים שפוגעים בעצמם (פסיכואדיוקאציה והסכם עיסוק בפגיעה עצמית בפגישה אם התרחשה), בזיהוי הגורמים הרגשיים לפגיעה עצמית ודרך כך מניעת פגיעת עצמית על ידי התערבויות שיעשו בחדר הטיפול מעולם ה-CBT (חשיפה ומניעת תגובה), מתן כלים להתמודדות יעילה יותר (שיטות הרגעה חלופיות, תרגול קשיבות וקבלה של כאב נפשי). אופן העבודה בחדר הטיפול עם פגיעה עצמית שקרתה בין הפגישות התערבות במצב של פגיעה עצמית מייד לאחר שקרתה לעומת לפני שקורית.
* ההשתלמות מיועדת למטפלים שעברו הכשרה קודמת ב-CBT.

מטרות ההשתלמות

המטפלים יכירו את כלים שיוכלו לשלב בטיפול באנשים שסובלים מנטייה לפגיעות עצמיות.

משך הקורס

3 מפגשים בימי א’ בין השעות 17:15-15:00
מועדים: 6.4.25‭, 30.3.25‭, 23.3.25
* יתכנו שינויים בתאריכי הקורס

עלות הקורס

745 ₪ בתשלום 1

על המרצה

דולב אבני – M.A, הוא פסיכולוג קליני מומחה, ממקימי צוות “עמיתים” לטיפול מחקר והכשרה ב-DBT הפועל באיזור תל אביב. מטפל בקליניקה פרטית בתל אביב. מנחה מספר שנים קבוצות לוויסות רגשות מבוססות DBT בזום ופרונטלית. בעל ניסיון בעבודה עם פגיעות עצמיות במסגרת הפרטית ובעבר כקב”ן בצה”ל. כמו כן, מלמד ומתרגל קשיבות (“מיינדפולנס”).

לפרטים נוספים השאירו פרטים או התקשרו ל-03-5288171